Jump to content
  • Sky
  • Blueberry
  • Slate
  • Violet
  • Watermelon
  • Strawberry
  • Maroon
  • Orange
  • Gold
  • Emerald
  • Chocolate
  • Charcoal

Welcome to the upgraded message boards!  Please note: if you have been using a username to sign in that is different than the handle (display name) displayed on the boards, you must now sign in with either your handle (display name) or the email address associated with your account.  If you don't know what this means, then it probably doesn't affect you!

Sign in to follow this  
geo1126

Macon Co. @ Trousdale Co.

Recommended Posts

Tigers have a great defense this year but if they find a way to block the HUGE guys from hartsville macon should win.....gonna go out and say Macon 28 Tc 14

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hitting the sauce a little early geo? just sleep it off. it will be saturday morning before you know it and the headlines will be the same as last years. tigers gaue it all...maybe next year. tc by 21. again

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tigers have a great defense this year but if they find a way to block the HUGE guys from hartsville macon should win.....gonna go out and say Macon 28 Tc 14

 

 

great defense huh? we'll see about that. :hungry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think that the tigers will compete, but i have a hard time seeing them put up points like that. although stranger things have happened, i don't think friday will be pemberton's "coming out party." :|

 

NoBalls.......You are well... you know............

I'm gonna try and get your motha-in-law to cut off your internet for the sanity of us all.

 

I'm just lookin for a good competitive game, no injuries, and marked improvement.

 

Go Tigers!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

great screen name. where'd you come up with that? lol

 

 

.....sum great celebrity once came out wit ah sayin.......IMMITATSHUN , IS THA MOST SINCERE FORM OF FLATTERY.....CAINT REMEMBER IF IT WAS DICK CHANEY OR G.W.BUSH

Share this post


Link to post
Share on other sites

MANNNNNNNN...I CAINT BELIEVE I'VE MISSED 15 PAGES......DUMB HILLBILLY BEEN TAKIN AH TRIP AN AINT EVEN LEF DA FARM....WONT EVER GIT CAUGHT UP ON THIS ONE.....GRRRRRRRRRRRRR.......MAFIA WARS N FACEBOOK IS GONNA DO ME IN..... :roflolk: THEY AINT BEEN AH GOOD GAME BETWEEN THA JACKETS AN THA TIGERS SINCE 71....WHEN WE WON 8-6, I THINK IT WAS.....THA TIGERS AINT BEEN THA SAME SINCE

Edited by Tushhog72

Share this post


Link to post
Share on other sites

......BTW.....WHATS THIS WARN STATUS THANG, IN THE LOWER LEFT CORNER.....WAS THAT INSTITUTED FOR BUTTCHIEKS SINCE HE HAS BEEN ELONGATED TO THA HIGH OFFICE UV MODERNATED

Share this post


Link to post
Share on other sites

......BTW.....WHATS THIS WARN STATUS THANG, IN THE LOWER LEFT CORNER.....WAS THAT INSTITUTED FOR BUTTCHIEKS SINCE HE HAS BEEN ELONGATED TO THA HIGH OFFICE UV MODERNATED

 

 

I Had Nothing To Do With That, Redneck! :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good one Snoball...you saying that since you posted something on the RBS/Oakdale board for everybody TO laugh at or ARE YOU WANTING TO "START OFF ON A BAD FOOT" this year too???? I would encourage all of the tiger fans to read the RBS/Oakdale posts. Poor little noballs...I hope his statement about the #1 team in Macon County stirs up a fire in the entire team. SHOW YOUR TIGER PRIDE BOYS! IT'S YOUR TURN! BELIEVE IT!

 

 

....hmmmmmm...one trip to tha littul boyz room will be enuff ta put out eny fire in the kitty-kat squad.....even tho..macon does have a chance of cumin away with a win...at least till the first whistle blows..... :roflolk:

btw.....i like the transition uv snoball to noballs....touche'..he he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

Announcements



×
×
  • Create New...